środa, 13 sierpnia 2014

Kartka składaczek na srebrne gody

U mnie sezon ślubny w pełni. Bardzo mnie to cieszy, że wszystko idzie sprawnie. Zamówienia się dwoją i troją i nie mam chwili wolnego, ale co tam! :) Trzeba dokończyć wszystkie zamówienia i wziąć się za pakowanie! :D Odliczanie do wyjazdu trwa :)

A zanim zacznę się pakować pokażę Wam kartkę którą zrobiłam z okazji 25 rocznicy ślubu, czyli srebrnych godów. Piękny wynik, tylko pozazdrościć :)


Kolorem przewodnim miał być bordowy, ale musiałam dołożyć srebrne dodatki i szary papier symbolizujący tą rocznicę :) Połączenie wydaje mi się całkiem trafne, a i zamawiającej przypadło do gustu co mnie bardzo cieszy :)



Kartka jest rozkładana na trzy części, a to ze względu na cudowne zdjęcia. zarówno te ślubne jak i aktualne. Mój cudowny "grafik komputerowy" jeszcze je udoskonalił, co dodatkowo zmieniło ich ostateczny wyraz. W środku znajdują się życzenia i miejsce na podpisy.




W piątek też pokażę Wam prezent z okazji rocznicy ślubu :) Trochę wcześniejsza ale równie piękna.
No i zdecydowanie bliższa mojemu sercu :) Trzymajcie się cieplutko, buziaki :)

9 komentarzy:

  1. Śliczna, bardzo lubię połączenie bordo z bielą na pracach ślubno-rocznicowych. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Od teraz ja również jestem zwolenniczką takiego połączenia

      Usuń
  2. fenomenalna, w idealnej formie, fantastycznie się prezentuje w tym kolorach !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie słowa są jak miód dla moich uszu... oczu? :P

      Usuń
  3. zobaczysz jak szybko przeleci i sama dostaniesz taką piękną kartkę na swoją rocznicę ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj chciałabym bardzo :) Ale niech nie leci tak szybko :P

      Usuń
  4. Popieram komentarze wyżej- kartka cudna :)

    OdpowiedzUsuń

Każde miłe słowo pozostawione przez Ciebie sprawi mi niesamowitą radość :)
Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie! :D